Fredag

Hejsan på er!
Nu är det äntligen Fredag! Det har varit en trög dag i skolan. Första lektionen gick åt att vänta medan läraren försökte få igång stora skärmen så vi kunde kolla en dvd. Hon fick igång den 5 minuter innan lektionen var slut. Andra lektionen gick vi igenom Barnens Rättigheter. Tredje så skulle vi gå och lyssna på en föreläsning om CIT. Det var värdelöst eftersom jag inte har några planer att gå där men vi var tvungna att gå dit pga närvaro. Sista lektionen var bara tråkig.. Men efter skolan gick jag och Therese och köpte årets första julkaffe på Costa! Jag köpte en pepparkakslatte, den var jättegod!
Nu sitter jag och slappar vid datorn, Therese ligger och halvsover på soffan och Erwan spelar spel på mobilen. Alla i samma rum, ingen orkar vara social och prata ;)
Om ca en timme kommer Sander hit och vi ska äta lite middag. Han har typ haft influensa i veckan så han är jättehängig och jag börjar bli sjuk också. Så det blir en lugn kväll!

Kommentera här: