Måndag 10 November

God Kväll!
Tänkte skriva lite snabbt innan jag går över till Sander och äter middag. 
Idag var det tänkt att gå till gymmet efter college men vi var blöta från regnet på lunchrasten så det kändes inte så inspirerande att gå till gymmet när man var kall och kläderna var alldeles fuktiga. Istället gick vi till Penneys och jag köpte en mysig halsduk och en mössa med en stor boll på. Nu kommer jag inte frysa i vinter!
I går slängde jag i ett paket med avfärgning i håret och det blev stor skillnad! Men jag kommer göra det igen till helgen så då kommer det nog inte se lika bedrövligt ut.. ;)
Imorgon ska jag ha praktik igen så det blir full rulle i några timmar i Montessori rummet och sedan fika och sånt i förskolerummet på eftermiddagen. Ska också planera min utomhusaktivitet som jag ska göra nästa vecka eller så. Tror det blit en hinderbana eller något annat enkelt :)
 
Ny mössa och halsduk! :)
 
 
Mitt hår före....                                                                  Efter!
 
 

Kommentera här: