Onsdag 12 November

Hejsan!
Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik. Om en timme eller så ska vi gå till Clara och hjälpa henne flytta. Det är i samma hus men hon ska byta rum, från bottenvåningen till tredje. Så det blir massa spring i trappor ikväll!
Vi har hjälpt till att flytta ett par gånger innan, då blev det pizza och några drinkar som tack så vi får se vad det blir ikväll.. ;)
När jag kom hem från skolan idag så slappade jag ett tag, slängde in en tvätt i tvättmaskinen och bäddade rent sängen. Så nu ser den respektabel ut igen! Jag beställde också ett par kuddar från Groupon för 19:99 Euro. Väldigt bra pris och det var ändå 67% rea på dom. Jag har egentligen aldrig tyckt om kuddarna jag har för dom är så platta att jag alltid har dom vikta när jag sover men då blir dom alldeles för tjocka..
Dom nya heter Silentnight Ultrabounce Pillow och dom har Hollowfibre och grejer i dom. Så jag hoppas dom är bra nu också. Får se om en vecka eller så när jag får dom :)
Nu måste jag gå och fixa ihop lite att äta!
Kram

Kommentera här: