Första Augusti

 
 
Buketten är från Tesco, 2.99 för en, jag köpte 2 för att fylla ut vasen.
Lådan är en lunchlåda från TIGER :)
 
Nu har jag kommit hem efter ett par timmar inne i stan med Sander.
Jag hade som uppdrag att försöka hitta ett par krukor till våra julstjärnor som börjar bli för stora för att ha utan krukor då dom ramlar väldigt lätt. Hittade tyvärr inga..
Jag ville även få tag på en liten låda eller något liknande att ha smågrejer i. Vi har haft en stor låda inne i glas/muggskåpet i köket men jag fick nog för den tar så mycket plats!
Jag ville också ha en bukett blommor till köksbordet. Brukar rätt ofta köpa en bukett när det är min städvecka för det är kul att ha när det är fin och rent i köket.
Sander skulle ha lite lakrits inne på TIGER men hittade inte mycket.
Efter att ha kollat i affärer gick vi till Dunnes och åt kyckling wraps till lunch. Mycket gott!
Dom brukar alltid ha på en chillidressing i wrapsen som gör dom väldigt starka men idag frågade dom vad för sås vi ville ha på och då blev det majonnäs istället så det blev mycket behagligare att äta.
Ikväll ska vi till Joseph, en kompis till Casper, han fyller år och skulle ha lite fest hos sig. Jag känner honom inte jätteväl men det kan vara kul att gå dit en stund.
 

Kommentera här: