Fredag

God kväll! Nu ligger jag i sängen och slappar efter att ha lagt barnen och tagit en dusch.
Conor är lite sjuk, som vanligt. Han hade feber i morse och har haft det till och från hela veckan. Sedan hans tupplur så har han dock varit feberfri! Hoppas det förblir så.
Jag har med mig datorn denna gången för jag tänkte göra inlämningar på kvällen när barnen har lagt sig men ikväll är jag trött och har huvudvärk så det blir sängen tidigt ifall barnen vaknar under natten. Cliona har fått en "stor säng" nu. Dom har tagit bort ena sidan av spjälsängen så hon kan kliva in och ur själv. Det innebär också att hon vaknar på natten och går på toa och sedan väcker föräldrarna. Hoppas även där att det inte händer!
Imorgon har jag planerat att vi ska måla proslinsmuggar. Jag har lite färg och jag köpte en mugg till oss var och så får vi se hur det går. Tänkte att det kan vara en kul grej att ha när barnen blir större :)
Nej nu ska jag se om jag hittar en hårblås någonstans i huset, sedan ska jag kolla någon serie och sedan sova!
God natt :)

Kommentera här: