Lördag 25 Juli 2015

Hejsan!
Nu är det nog ett halv år sedan jag skrev något sist!
Idag har jag inte gjort jättemycket. Jag spelade lite Sims på förmiddagen och har även lyssnat på en massa poddar, ett väldigt bra tidsfördriv!
Jag gick över till Sander en stund för att spela Zumba på hans Wii men han ville inte spela och dom har lite för lite plats för att kunna göra det ordentligt. Så jag provade på i 20 minuter ungefär sen fick det räcka. Men det var faktiskt rätt kul! Jag har också grejat lite med utseendet på bloggen. Vad tycker ni?
Igår åkte jag och Therese till Mahon Point och kollade runt lite. Det var en del rea men utan pengar så är även det för dyrt.. Det slutade med att vi köpte middagsmat och åkte hem.
Vi körde med tacos igår. Efter 4 år på Irland så har vi äntligen hittat Santa Marias Taco krydda!! 
Dom har såser, bröd, skal med mera, från Santa Maria men vi har aldrig hittat kryddan. Så tacos har inte varit lika god. Det finns någon slags tacokrydda på TIGER men ändå inte samma, ganska smaklös faktiskt.
Men vi tackar gudarna att vi hittat det! Nu blir det tacos oftare i framtiden!
Ikväll ska vi äta pommes och kycklingnuggets. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det efter att jag och Sander kollade på Super Size Me dokumentären om McDonalds för några månader sedan. Där sa dom att det inte bara är kött som är i nuggets, det är i princip hela hönan.. Sedan jag såg den så har jag inte velat äta där! Inte för att jag gjorde det innan men det kunde vara en McFlurry ibland men nu vill jag knappt köpa det..
Men det ska nog gå bra med nuggets ikväll, en gång ska väl gå bra ;)

Kommentera här: