Bank Holiday

Hejsan! 
Nu är det bara 3 dagar tills vi kommer hem! Ska bli himla kul att komma hem men det är synd att det bara blir 3 heldagar när själva resan tar ungefär 12 timmar enkel väg..
Idag är det helgdag av någon anledning. Therese sa att hon frågade en på jobbet igår om varför det är en röd dag idag och han svarade "Det är sista röda dagen innan jul" Jag tycker inte det är någon anledning precis ;)
Idag ska jag städa och börja plocka fram vad jag ska packa eftersom min packning behöver vara klar imorgon.
Igår var jag och Sander ute och åt på kvällen. Vi gick till en mysig restaurang som heter 14A. Vi tog tre-rätters middag. Till förrätt åt jag bruschetta, det är bröd med smält mozzarella, pesto, tomater och rödlök på.
Huvudrätten bleb ugnsbakad lax med småpotatis och kokta grönsaker. Efterrätten var en brownie med grädde.
Det hela var mycket gott! :)
Idag ska jag förhoppningsvis virka lite också. Jag förväntade mig verkligen inte att jag skulle lära mig av en video på YouTube och sedan också tycka att det är så kul som det är! Det var verkligen bra för koncentrationen och ett bra avbrott från att sitta vid datorn hela dagen. Igår tror jag att jag satt och virkade i 4 timmar och då gjorde jag den där rutan med  10 varv .
Nej, nu ska jag ta och börja röja upp på rummet så jag kan börja städa ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: